Sadie back story! u can talk to people too

plwezs whatever your name is
:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:
:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

if you sing dont stop me now one word at a time you can

no there isnt one

Tonight
I’m
gonna
have
myself
a
real
time
I feel alive
And
the
world
I’ll
turn
it
inside
out,
yeah
I’m
floating
around
in
ecstasy
So,
(don’t stop me now)
(Don’t stop me)
'Cause
I’m
having
a
time

, having
a
time

you win

yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

get in the car

can i come lucas pwez :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

okkkkkkkkkkkk

gets in car

drives to the the overlook hotel
yes

WAT HAPPED IS SOME ONE D I E D ??? gets pan

oh umm

no (sadly)

oh okay thank god

arives hevey breaths road trip hotel @AquaMarine chased us with an axe

1 Like

i have chopsticks and i cant even use them because im not hungary

im here